Logo
Site Haritası
TR / ENG
  Anasayfa Biz Kimiz İş Ortaklarımız Projelerimiz Basın Bize Ulaşın
   
18.03.2017
14 -17 Mart 2017 tarihlerinde Fransa'nın Cannes şehrinde gerçekleşen dünyanın en büyük gayrimenkul fuarı MIPIM, sektörün devlerini buluşturdu. 
20.11.2016
Dünyanın en büyük perakende ve gayrimenkul fuarı MAPIC, 16 – 18 Kasım 2016 tarihlerinde Fransa’nın Cannes şehrinde başarıyla gerçekleşti. 
20.10.2016
GPD - 3. Ortak Gelişim Kongresi, 850 perakendeci, üretici ve tedarikçiyi 11 Ekim 2016 tarihinde Wyndham Grand İstanbul Levent'te bir araya getirdi. 
 
ALKAŞ'ta Sponsorluk      
 

Alkaş, ulusal ve uluslararası "büyük organizasyonların" sponsorluk ajansıdır.

Günümüzün etkin bir pazarlama aracı olan sponsorluk, Alkaş’ın hizmetleri arasında önemli bir yer tutar. Alkaş, odağına perakende, alışveriş merkezleri ve gayrimenkul sektörlerini ve onlara hizmet veren firmaları alarak, sektörü bir araya getiren konferans organizasyonlarında sponsorluk ajansı olarak konumlanır. Büyük organizasyonlar için müşterilerine sponsorluk faaliyetleri aracılığıyla hedef kitleleriyle doğrudan ve interaktif iletişim kurabilme imkanı sunar.

Alkaş, etkisinin “doğru buluşmalarda”, reklamdan daha yüksek olduğu kanıtlanan iletişim aracı sponsorluk konusunda sahip olduğu önemli deneyimi, “sponsorluk ajansı” olarak müşteriyle paylaşır. Araştırma, planlama, uygulama ve değerlendirmeyi kapsayan tüm süreçleri ile sponsorluğun başarı ile yönetilmesine yönelik ajans hizmeti verir.

Alkaş’ın sponsorluk ajansı kapsamındaki faaliyetlerini şöyle özetlemek mümkün:

. Etkinlik ve etkinlik sahibi kuruma özel sponsorluk stratejisinin oluşturulması, sponsorluk sisteminin kurulması,
. Sponsor olarak konumlanacak firmaya, firma/marka değeri ile paralel bir sponsorluk strateji danışmanlığı verilmesi, buna bağlı olarak, kurumsal iletişim bütünlüğü içerisinde, marka imajını arttırma, marka farkındalığı yaratma ve yükseltme, firma hedeflerini destekleyecek ve rekabette farklılaştıracak, sponsorluğun seçilmesi
. Her iki taraf için -sponsor olacak firma ve sponsor olunacak etkinlik- kazan kazan durumu yaratacak bir ilişkinin kurulması, markaya özel yaratıcı proje tasarlanması,
. Sponsorluğun kurumsal iletişim bütünlüğü içerisinde “etkin ve yaratıcı yaklaşımlarla” duyurulması,
. Hedefleri, detayları, tanıtım faaliyetleri, ismi ve kriz planıyla sponsorluğun etkin şekilde yönetimi konusunda danışmanlık verilmesi.

Alkaş’ın sponsorluk ajanslığını yürüttüğü etkinlikler:

İstanbul Shopping Fest
APRCE
AVM Yatırımları Konferansı
İstanbul Fashion Week
Ankara Shopping Fest
Ramadan in İstanbul

En güncel sponsorluk olanakları ile ilgili detaylı bilgi almak için 0212 284 8650